Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

ESG – Dlaczego warto o tym mówić?

3
(2)

Co to jest ESG? – Nie bój się, to nie jest skomplikowane Jeśli myślisz, że ESG to kolejny modny akronim, który musisz zapamiętać, to… masz rację. Ale tym razem warto poświęcić mu trochę uwagi, bo może to być jedno z...

Jak być na fali w biznesie niezależnie od branży? Sprawdź 3 innowacyjne strategie

5
(1)

Ahoj Kapitanie! Czujesz, że Twoja firma utknęła na mieliźnie? Niczym stary żaglowiec potrzebuje powiewu świeżego wiatru, by wyruszyć w rejs ku nowym horyzontom? To dobrze, bo mamy dla Ciebie trzy sprawdzone sposoby, jak rozwijać...

5 błędów w pozyskiwaniu klientów, które popełnia większość firm

5
(2)

Pozyskiwanie klientów to sztuka, która może przypominać balansowanie na linie. Jeden zły ruch i jesteś na ziemi. Niestety wiele firm ciągle potyka się o te same kamienie. Dlatego przedstawiamy listę pięciu najczęstszych błędów,...

Najnowsze strategie generowania leadów, które musisz znać w 2024 roku – przegląd skutecznych metod pozyskiwania nowych klientów.

0
(0)

Generowanie leadów w marketingu przypomina trochę łowienie ryb. Możesz mieć najlepszą wędkę, ale jeśli nie wiesz, gdzie i jak łowić, wrócisz do domu z pustym wiadrem. Rok 2024 przynosi nowe wyzwania i okazje, dlatego...

Dlaczego Twoja strona musi być przystosowana do urządzeń mobilnych?

0
(0)

W świecie, gdzie smartfony stały się niemalże przedłużeniem naszych rąk, a tablety z powodzeniem zastępują domowe komputery, przystosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych przestało być luksusem – stało się...

Storytelling – czym jest i dlaczego jest ważny dla Twojej firmy?

4
(2)

Dzisiejsi konsumenci z każdej strony bombardowani są reklamami i sloganami, co sprawia, że tradycyjne metody marketingowe tracą swoją moc przebicia, a firmom coraz trudniej dotrzeć z przekazem do potencjalnych klientów. Odbiorcy...

Content marketing – dlaczego warto tworzyć wartościowe treści dla swoich klientów?

0
(0)

Zastanawiasz się, jak przyciągać klientów na swoje social media i stronę internetową? Zrób sobie herbatkę, bo teraz będzie prawdziwy content marketingowy rollercoaster! Dlaczego warto puszczać wodze wyobraźni i tworzyć content,...

Influencer marketing – nowy sposób na promocję Twojej marki.

5
(1)

Czym jest influencer marketing? Marketing influencerów to strategiczne podejście, które wykorzystuje wpływ osób rozpoznawalnych z oddaną i zaangażowaną grupą obserwatorów na platformach mediów społecznościowych. Mogą to być...

Social media – jak wykorzystać je do rozwoju Twojego biznesu?

0
(0)

Cyfrowa rewolucja już od wielu lat kształtuje nasze życie codzienne. Potencjał platform społecznościowych bardzo szybko dostrzegły firmy z różnych branż. Te potężne narzędzia stały się częścią każdej strategii reklamowej. I nie...

SEO a video – jak optymalizować treści wideo dla lepszych wyników w wyszukiwarkach?

0
(0)

            Prowadzisz firmowe social media i chcesz, by docierały do szerokiego grona odbiorców? To oczywiste, problem polega na tym, że każda osoba do tego dąży. Co w takim razie zrobić, aby Twój...

Zero-Click Searches – jak radzić sobie z coraz popularniejszym trendem wyszukiwania bez klikania?

5
(1)

Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona nagle spada w rankingach Google, skoro jeszcze kilka tygodni temu była na szczycie? Współczesny marketing stawia przed nami coraz więcej wyzwań, a to za sprawą nowoczesnych technologii i...

Wizytówka Google: jak ją wykorzystać, aby zwiększyć widoczność i rozpoznawalność swojej firmy?

0
(0)

Wizytówka Google to bezpłatne narzędzie, które może pomóc firmom dotrzeć do większej liczby klientów. Pozwala ona na dodanie informacji o firmie, takich jak adres, godziny otwarcia, numer telefonu i strony internetowe, do...

    Szybka konsultacja

    Adres Twojej strony / profilu to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Odezwiemy się nawet w 20 min.
    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!