fbpx

Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Strona Firmy – wizytówka w Internecie?

5
(2)

Czasami przeglądam strony małych biznesów, które są totalnie zaniedbane i archaiczne. Strony z 2000 roku nigdy nie modyfikowane, z marnymi efektami, z ogólnie bardzo złym layoutem. Nasuwa mi się wtedy od razu pytanie: Czy...

Jak zareklamować swoją firmę za darmo?

5
(1)

Sposobów na reklamę jest niezliczona ilość. Z jednej strony jest Adwords, z drugiej pozycjonowanie, a jeszcze z innej reklama lokalna czy cała ogromna kampania reklamowa. Wyliczać można długie godziny, lecz wszystkie większe...

Google Plus Lokalnie

5
(1)

Mapy Google powoli stają się coraz lepszym sposobem na promowanie Twojej firmy. Na początku tylko poprzez wizytówkę , która pokazywała lokalizację Twojego biura, kontakt i krótką notę opisującą działalność. Od kilku lat Google...

Wynik Jakości Google Adwords

5
(1)

Niektórzy z Was pewnie zastanawiali się, dlaczego po uruchomieniu kampanii Adwords jej efekty nie są takie, jakich się spodziewaliście. Odpowiedzią może być jeden z czynników budujących kampanie, czyli Wynik Jakości. Wynik...

6 praw skutecznego marketingu

5
(1)

1. Poznaj swoich odbiorców. Dostosuj treść komunikatu do potencjalnego klienta. Pojawiaj się w miejscach, które są przez nich najczęściej odwiedzane, zwracaj uwagę na treść w unikatowy sposób, w odpowiednim czasie i miejscu....

Reklamy na Gmailu

5
(1)

W jaki sposób działają reklamy na Gmailu? Jak każda reklama, ta, która zostanie skierowana do internautów korzystających z usług Gmaila przyniesie rezultaty. Bardzo istotna jest intencja nadania reklamy. Jeśli chcemy ją kierować...

„Bo znajomy mi powiedział, że Adwords się nie opłaca…”

5
(1)

Systemy reklamowe PPC (pay per click) są systemami na pierwszy rzut oka prostymi w obsłudze, nawet dla laika który przysiadł do komputera na 2 godziny, żeby stworzyć prostą kampanie i wpłacić pierwsze 200zł. Jaka jest jednak...

Reklama to nie wszystko – czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

5
(1)

Reklama jest tematem głębokim i szerokim. Niezależnie od kategorii reklamy czy branży w której działamy, składa się na nią wiele czynników. Po dodaniu ich do siebie otrzymujemy konwersję, czyli przełożenie na cel, który...

6 sekund, aby zatrzymać użytkownika na stronie

5
(1)

Średni czas decyzyjny pozostania na wybranej stronie zajmuje użytkownikowi około 6 sekund.  Jak w tak krótkim czasie przykuć uwagę internauty, aby zachęcić go do pozostania i wracania na stronę? Przejrzystość stron. Jeśli...

GDZIE PODZIAŁA SIĘ PRAWA KOLUMNA GOOGLE ADWORDS?!

5
(1)

Całkiem niedawno Google zrezygnowało z wyświetlania reklam w sidebarze przy wynikach wyszukiwania. Zmiana ta została już wprowadzona we wszystkich wersjach językowych wyszukiwarki na świecie. Pomimo, że Google zrezygnowało z...

Kilka słów o treści

5
(1)

ry będzie równocześnie „zjadliwy” dla czytelnika i doceniony przez  Google? Po pierwsze każda treść na Twojej stronie powinna być unikatowa. Skopiowanie tekstu i wykorzystanie go, nie przyniesie żadnych pozytywnych skutków....

Psychologia reklamy internetowej

5
(1)

Psychologia e-marketingu w szeroko rozumianym znaczeniu, to sprzedaż produktu poprzez stworzenie reklamy zapadającej głęboko w pamięć. Podstawy marketingu stosowane są w każdej branży, aby pozyskiwać klientów, w taki sposób, aby...

    Szybka wycena

    Adres Twojej strony to?

    Jak mogę się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!