Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Rosnąca moda na TikToka i Facebooka | Wykreowani

5
(1)

Rosnąca moda na TikToka i Facebooka Rozwój technologii i popularność mediów społecznościowych sprawiają, że wiele osób spędza znaczną część swojego czasu online. Nieustannie rosnąca sława TikToka i Facebooka przyciąga coraz...

Trendy sprzedażowe e-commerce w branży modowej i beauty – 5 przykładów

0
(0)

Jakie są najważniejsze trendy sprzedażowe e-commerce w branży modowej i beauty? Obecnie sklepy zwracają szczególną uwagę na rozkwit sprzedaży online (szczególnie po pandemii koronawirusa), personalizacje i doświadczenia klientów...

Najważniejsze trendy marketingowe w 2023 r., które będą mieć realny wpływ na małe firmy

5
(1)

Mówi się o dzieciach, że: małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot. A jak to jest z firmami? Na pozór podobnie. Ale tylko na pozór. To tym małym przedsiębiorstwom trudniej jest utrzymać się na rynku,...

Jak pozyskiwać klientów? Zbiór oczywistych i nieco mniej oczywistych kanałów, w których można zyskać nowych klientów cz. I

5
(2)

Reklama w Google Ads? Pozycjonowanie, a może Facebook Ads lub LinkedIn Ads? W co warto zainwestować, by zyskać nowych klientów, gdy możliwości jest tak dużo? Tak naprawdę, płatne i oczywiste rozwiązania to tylko wierzchołek góry...

Wybieranie słów kluczowych like a boss…

5
(2)

Czyli 6 źródeł, gdzie poszukiwać słów kluczowych pod kampanie Google Ads, Pozycjonowanie i Content Marketing: Planer słów kluczowych Google Ads – najbardziej znane i najczęściej wybierane narzędzie na początku....

Jaki budżet powinieneś przeznaczyć na reklamę w Internecie???

4.5
(10)

10 punktów dlaczego na to pytanie nikt nie da nam na 'dzień dobry’ poprawnej odpowiedzi.   Budżet, czy to na Pozycjonowanie czy Google Ads czy Facebook Ads nic nam nie powie o ile nie będziemy wiedzieć, na jaki koszt...

Dlaczego jako Właściciel Firmy, nie powinieneś myśleć o Pozycjonowaniu jako jedynym słusznym sposobie na pozyskiwani klientów?

5
(4)

Według badań 64% procent właścicieli firm i marketerów Inwestuje w SEO i Pozycjonowanie, więc nie ma się co dziwić, że większość osób uznaje ten sposób reklamy za jeden z najlepszych albo i najlepszy do zwiększania sprzedaży w...

Jak przygotować podstronę kontakt?

5
(3)

Czyli co właściwie powinna zawierać i jak wyglądać idealna podstrona kontakt? Można powiedzieć, że pytanie jest banalne – przecież wystarczy podać dane kontaktowe do firmy i już. Otóż nie do końca. Po pierwsze – to, o co...

Konkurencja reklamuje się na moją nazwę firmy

4.8
(5)

Konkurencja reklamuje się na Twoją nazwę firmy? Na naszą nazwę firmy też i robi to często nawet więcej niż jedna firma. Dowód jest w zdjęciu do tego artykułu. Dlatego namawiam Cię do stworzenia reklamy Google Ads na własny...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – 26 nieoczywistych trików bez wydawania więcej.

5
(6)

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez wydawania więcej?   Najprościej? Zwiększając ruch. Założenie idealne – im więcej użytkowników sprowadzimy na stronę  tym większa szansa na to że, będziemy mieli więcej...

Core Web Vitals nadchodzi! Co zmieni najnowsza aktualizacja algorytmu Google?

5
(5)

Wielkimi krokami zbliża się zapowiadana od miesięcy aktualizacja algorytmu Google. Czy Core Web Vitals rzeczywiście oznacza rewolucję w wynikach wyszukiwania? Co zmieni się po modyfikacji i jak będzie wyglądało SEO od maja 2021...

Chcesz poprawić pozycję swojej strony? Zadbaj o meta tilte!

5
(4)

Dobrze pozycjonowana strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przedsiębiorcy często zapominają lub nie wiedzą, jak ważny dla wyszukiwarki Google jest meta title ich strony. Czym jest tytuł? Jakimi zasadami...

    Szybka wycena

    Adres Twojej strony to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!