fbpx

Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Wynik Jakości Google Adwords

Niektórzy z Was pewnie zastanawiali się, dlaczego po uruchomieniu kampanii Adwords jej efekty nie są takie, jakich się spodziewaliście. Odpowiedzią może być jeden z czynników budujących kampanie, czyli Wynik Jakości. Wynik...

6 praw skutecznego marketingu

1. Poznaj swoich odbiorców. Dostosuj treść komunikatu do potencjalnego klienta. Pojawiaj się w miejscach, które są przez nich najczęściej odwiedzane, zwracaj uwagę na treść w unikatowy sposób, w odpowiednim czasie i miejscu....

Reklamy na Gmailu

W jaki sposób działają reklamy na Gmailu? Jak każda reklama, ta, która zostanie skierowana do internautów korzystających z usług Gmaila przyniesie rezultaty. Bardzo istotna jest intencja nadania reklamy. Jeśli chcemy ją kierować...

„Bo znajomy mi powiedział, że Adwords się nie opłaca…”

Systemy reklamowe PPC (pay per click) są systemami na pierwszy rzut oka prostymi w obsłudze, nawet dla laika który przysiadł do komputera na 2 godziny, żeby stworzyć prostą kampanie i wpłacić pierwsze 200zł. Jaka jest jednak...

Reklama to nie wszystko – czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

Reklama jest tematem głębokim i szerokim. Niezależnie od kategorii reklamy czy branży w której działamy, składa się na nią wiele czynników. Po dodaniu ich do siebie otrzymujemy konwersję, czyli przełożenie na cel, który...

6 sekund, aby zatrzymać użytkownika na stronie

Średni czas decyzyjny pozostania na wybranej stronie zajmuje użytkownikowi około 6 sekund.  Jak w tak krótkim czasie przykuć uwagę internauty, aby zachęcić go do pozostania i wracania na stronę? Przejrzystość stron. Jeśli...

GDZIE PODZIAŁA SIĘ PRAWA KOLUMNA GOOGLE ADWORDS?!

Całkiem niedawno Google zrezygnowało z wyświetlania reklam w sidebarze przy wynikach wyszukiwania. Zmiana ta została już wprowadzona we wszystkich wersjach językowych wyszukiwarki na świecie. Pomimo, że Google zrezygnowało z...

Kilka słów o treści

ry będzie równocześnie „zjadliwy” dla czytelnika i doceniony przez  Google? Po pierwsze każda treść na Twojej stronie powinna być unikatowa. Skopiowanie tekstu i wykorzystanie go, nie przyniesie żadnych pozytywnych skutków....

Psychologia reklamy internetowej

Psychologia e-marketingu w szeroko rozumianym znaczeniu, to sprzedaż produktu poprzez stworzenie reklamy zapadającej głęboko w pamięć. Podstawy marketingu stosowane są w każdej branży, aby pozyskiwać klientów, w taki sposób, aby...

Kampanie reklamowe Adwords

Skuteczne reklamowanie firmy w internecie jest na chwilę obecną obarczone dużą ilością pracy, cierpliwości i kreatywności. Ciężko jest się wyróżnić i znaleźć na pierwszej stronie wyszukiwarki, biorąc pod uwagę ilość firm...

Psychologia przy tworzeniu stron internetowych.

Zespół wykreowani.pl zajmuje się tworzeniem stron internetowych na rynku Polskim i nie tylko. Ich projekty tworzone są w oparciu o wiedzę i ciągłe śledzenie najnowszych trendów internetu. Jak wiadomo poczucie estetyki wraz z...

Pozycjonowanie – krótka szkoła cierpliwości.

Czy pozycjonowanie jest w stanie pomóc firmie przyciągnąć korzyść? Jak najbardziej, mimo iż to żmudny proces, który może trwać nawet kilka miesięcy jest on jak najbardziej korzystny. Pozycjonowanie stron internetowych to nauka...

    1
    2
    3

    Obszar Twojego działania to?

    Dalej

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!

    Jaka forma reklamy Cię interesuje?

    Dalej

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!

    Twój email lub telefon:

    Adres Twojej strony:

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!