Blog - Wykreowani

Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Google Trends – pomoc w planowaniu efektywnej reklamy i promowania się w Internecie

5
(3)

Wśród wielu narzędzi, wspierających promowanie stron internetowych oraz szeroko rozumiany rozwój działalności online, warto zwrócić uwagę na darmowe usługi udostępniane przez Google. Jedną z najważniejszych, z całą pewnością...

Niedostępne produkty w e-sklepie. Nie usuwaj ich!

5
(3)

Prowadząc sklep online, prędzej czy później spotkamy się z brakiem dostępności danego produktu. Może to wynikać z różnych okoliczności, takich jak: opóźnienie dostawy, sezonowy charakter danego towaru lub jego całkowite...

Blog w subdomenie czy na podstronie?

5
(2)

Prowadzenie firmowego bloga przysparza wielu wymiernych korzyści, niezależnie od branży. Bez względu na to, czy przedsiębiorstwo zajmuje się handlem czy świadczy usługi, dobrze prowadzony blog firmowy ma szansę stać się dla...

Strona Firmy – wizytówka w Internecie?

5
(4)

Czasami przeglądam strony małych biznesów, które są totalnie zaniedbane i archaiczne. Strony z 2000 roku nigdy nie modyfikowane, z marnymi efektami, z ogólnie bardzo złym layoutem. Nasuwa mi się wtedy od razu pytanie: Czy...

Jak zareklamować swoją firmę za darmo?

5
(2)

Sposobów na reklamę jest niezliczona ilość. Z jednej strony jest Adwords, z drugiej pozycjonowanie, a jeszcze z innej reklama lokalna czy cała ogromna kampania reklamowa. Wyliczać można długie godziny, lecz wszystkie większe...

Google Plus Lokalnie

5
(2)

Mapy Google powoli stają się coraz lepszym sposobem na promowanie Twojej firmy. Na początku tylko poprzez wizytówkę , która pokazywała lokalizację Twojego biura, kontakt i krótką notę opisującą działalność. Od kilku lat Google...

Wynik Jakości Google Adwords

5
(2)

Niektórzy z Was pewnie zastanawiali się, dlaczego po uruchomieniu kampanii Adwords jej efekty nie są takie, jakich się spodziewaliście. Odpowiedzią może być jeden z czynników budujących kampanie, czyli Wynik Jakości. Wynik...

6 praw skutecznego marketingu

3.7
(3)

1. Poznaj swoich odbiorców. Dostosuj treść komunikatu do potencjalnego klienta. Pojawiaj się w miejscach, które są przez nich najczęściej odwiedzane, zwracaj uwagę na treść w unikatowy sposób, w odpowiednim czasie i miejscu....

Reklamy na Gmailu

5
(2)

W jaki sposób działają reklamy na Gmailu? Jak każda reklama, ta, która zostanie skierowana do internautów korzystających z usług Gmaila przyniesie rezultaty. Bardzo istotna jest intencja nadania reklamy. Jeśli chcemy ją kierować...

„Bo znajomy mi powiedział, że Adwords się nie opłaca…”

5
(2)

Systemy reklamowe PPC (pay per click) są systemami na pierwszy rzut oka prostymi w obsłudze, nawet dla laika który przysiadł do komputera na 2 godziny, żeby stworzyć prostą kampanie i wpłacić pierwsze 200zł. Jaka jest jednak...

Reklama to nie wszystko – czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

5
(2)

Reklama jest tematem głębokim i szerokim. Niezależnie od kategorii reklamy czy branży w której działamy, składa się na nią wiele czynników. Po dodaniu ich do siebie otrzymujemy konwersję, czyli przełożenie na cel, który...

6 sekund, aby zatrzymać użytkownika na stronie

5
(2)

Średni czas decyzyjny pozostania na wybranej stronie zajmuje użytkownikowi około 6 sekund.  Jak w tak krótkim czasie przykuć uwagę internauty, aby zachęcić go do pozostania i wracania na stronę? Przejrzystość stron. Jeśli...

    Szybka wycena

    Adres Twojej strony to?

    Jak mogę się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!