Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów
Z uwagi na swoje liczne zastosowania i możliwości WordPress uznawany jest za najpopularniejszy CMS na świecie. Już samo to sprawia, że oprogramowanie narażone jest na liczne ataki i niebezpieczeństwa ze strony włamywaczy czy...
Ochrona poufności i bezpieczeństwo danych osobowych to jedno z najważniejszych wyzwań, przed którymi stoją dostawcy usług internetowych. Mowa tu zarówno o administratorach sieci, jak i podmiotach prowadzących działalność w...
Wśród wielu narzędzi, wspierających promowanie stron internetowych oraz szeroko rozumiany rozwój działalności online, warto zwrócić uwagę na darmowe usługi udostępniane przez Google. Jedną z najważniejszych, z całą pewnością...
Prowadząc sklep online, prędzej czy później spotkamy się z brakiem dostępności danego produktu. Może to wynikać z różnych okoliczności, takich jak: opóźnienie dostawy, sezonowy charakter danego towaru lub jego całkowite...
Prowadzenie firmowego bloga przysparza wielu wymiernych korzyści, niezależnie od branży. Bez względu na to, czy przedsiębiorstwo zajmuje się handlem czy świadczy usługi, dobrze prowadzony blog firmowy ma szansę stać się dla...
Czasami przeglądam strony małych biznesów, które są totalnie zaniedbane i archaiczne. Strony z 2000 roku nigdy nie modyfikowane, z marnymi efektami, z ogólnie bardzo złym layoutem. Nasuwa mi się wtedy od razu pytanie: Czy...
Sposobów na reklamę jest niezliczona ilość. Z jednej strony jest Adwords, z drugiej pozycjonowanie, a jeszcze z innej reklama lokalna czy cała ogromna kampania reklamowa. Wyliczać można długie godziny, lecz wszystkie większe...
Mapy Google powoli stają się coraz lepszym sposobem na promowanie Twojej firmy. Na początku tylko poprzez wizytówkę , która pokazywała lokalizację Twojego biura, kontakt i krótką notę opisującą działalność. Od kilku lat Google...
Niektórzy z Was pewnie zastanawiali się, dlaczego po uruchomieniu kampanii Adwords jej efekty nie są takie, jakich się spodziewaliście. Odpowiedzią może być jeden z czynników budujących kampanie, czyli Wynik Jakości. Wynik...
1. Poznaj swoich odbiorców. Dostosuj treść komunikatu do potencjalnego klienta. Pojawiaj się w miejscach, które są przez nich najczęściej odwiedzane, zwracaj uwagę na treść w unikatowy sposób, w odpowiednim czasie i miejscu....
W jaki sposób działają reklamy na Gmailu? Jak każda reklama, ta, która zostanie skierowana do internautów korzystających z usług Gmaila przyniesie rezultaty. Bardzo istotna jest intencja nadania reklamy. Jeśli chcemy ją kierować...
Systemy reklamowe PPC (pay per click) są systemami na pierwszy rzut oka prostymi w obsłudze, nawet dla laika który przysiadł do komputera na 2 godziny, żeby stworzyć prostą kampanie i wpłacić pierwsze 200zł. Jaka jest jednak...
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2021 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl