Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Reklamy na Gmailu

5
(2)

W jaki sposób działają reklamy na Gmailu? Jak każda reklama, ta, która zostanie skierowana do internautów korzystających z usług Gmaila przyniesie rezultaty. Bardzo istotna jest intencja nadania reklamy. Jeśli chcemy ją kierować...

„Bo znajomy mi powiedział, że Adwords się nie opłaca…”

5
(2)

Systemy reklamowe PPC (pay per click) są systemami na pierwszy rzut oka prostymi w obsłudze, nawet dla laika który przysiadł do komputera na 2 godziny, żeby stworzyć prostą kampanie i wpłacić pierwsze 200zł. Jaka jest jednak...

Reklama to nie wszystko – czyli jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie

5
(2)

Reklama jest tematem głębokim i szerokim. Niezależnie od kategorii reklamy czy branży w której działamy, składa się na nią wiele czynników. Po dodaniu ich do siebie otrzymujemy konwersję, czyli przełożenie na cel, który...

6 sekund, aby zatrzymać użytkownika na stronie

5
(2)

Średni czas decyzyjny pozostania na wybranej stronie zajmuje użytkownikowi około 6 sekund.  Jak w tak krótkim czasie przykuć uwagę internauty, aby zachęcić go do pozostania i wracania na stronę? Przejrzystość stron. Jeśli...

GDZIE PODZIAŁA SIĘ PRAWA KOLUMNA GOOGLE ADWORDS?!

5
(2)

Całkiem niedawno Google zrezygnowało z wyświetlania reklam w sidebarze przy wynikach wyszukiwania. Zmiana ta została już wprowadzona we wszystkich wersjach językowych wyszukiwarki na świecie. Pomimo, że Google zrezygnowało z...

Kilka słów o treści

5
(2)

ry będzie równocześnie „zjadliwy” dla czytelnika i doceniony przez  Google? Po pierwsze każda treść na Twojej stronie powinna być unikatowa. Skopiowanie tekstu i wykorzystanie go, nie przyniesie żadnych pozytywnych skutków....

Psychologia reklamy internetowej

5
(2)

Psychologia e-marketingu w szeroko rozumianym znaczeniu, to sprzedaż produktu poprzez stworzenie reklamy zapadającej głęboko w pamięć. Podstawy marketingu stosowane są w każdej branży, aby pozyskiwać klientów, w taki sposób, aby...

Kampanie reklamowe Adwords

5
(2)

Skuteczne reklamowanie firmy w internecie jest na chwilę obecną obarczone dużą ilością pracy, cierpliwości i kreatywności. Ciężko jest się wyróżnić i znaleźć na pierwszej stronie wyszukiwarki, biorąc pod uwagę ilość firm...

Psychologia przy tworzeniu stron internetowych.

5
(2)

Zespół wykreowani.pl zajmuje się tworzeniem stron internetowych na rynku Polskim i nie tylko. Ich projekty tworzone są w oparciu o wiedzę i ciągłe śledzenie najnowszych trendów internetu. Jak wiadomo poczucie estetyki wraz z...

Pozycjonowanie – krótka szkoła cierpliwości.

5
(2)

Czy pozycjonowanie jest w stanie pomóc firmie przyciągnąć korzyść? Jak najbardziej, mimo iż to żmudny proces, który może trwać nawet kilka miesięcy jest on jak najbardziej korzystny. Pozycjonowanie stron internetowych to nauka...

Fakty i Mity z Branży SEO

5
(2)

Co chwilę, można trafić na ciekawe oferty tak zwanych firm „pozycjonujących”. Wszystko w porządku, gdyby było to po prostu delikatnie naciągane fakty. Do tego jako konsumenci jesteśmy przyzwyczajeni. Zdjęcie na opakowaniu...

8 punktów, jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania.

5
(2)

Więc myślisz o pozycjonowaniu strony? Być może właśnie dogadujesz ostatnie szczegóły z firmą, która świadczy usługi SEO? Pamiętaj, że jeśli źle dobierzesz słowa kluczowe, to nie tylko nie zobaczysz żadnego zysku. Będziesz...

    Szybka wycena

    Adres Twojej strony to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!