Czyli 6 źródeł, gdzie poszukiwać słów kluczowych pod kampanie Google Ads, Pozycjonowanie i Content Marketing:
Planer słów kluczowych Google Ads – najbardziej znane i najczęściej wybierane narzędzie na początku. Keywordplaner jest precyzyjny i daje najlepsze wyniki ale, żeby planer pokazał nam dane, musimy mieć konto Google Ads i aktywne kampanie.
Keywordtool.io – dobre alternatywne narzędzie, które dobrze radzi sobie z polskimi frazami. W wersji bezpłatnej potrafi czasem dać lepsze podpowiedzi od planera słów kluczowych Google.
Anwserthepublic.com – prawdopodobnie najlepsze narzędzie pod planowanie fraz kluczowych do artykułów i wpisów na blogu. Daje wyniki w formie odpowiedzi na pytania czyli sposobu wyszukiwania jaki internauci wykorzystują jeśli poszukują wiedzy.
Narzędzia dla webmasterów od Google. Jeśli mamy zweryfikowaną domenę to w tzw. Search Consoli znajdziemy frazy, po których nasza strona była wyszukiwana. Jeśli dobrze przeszukamy wyniki, często można znaleźć słowa których nie braliśmy pod uwagę a są już wypozycjonowane w wynikach wyszukiwania i wystarczy im lekko pomóc żeby były wyżej.
Trends.google.com. Narzędzie, które pokazuje trendy w frazach kluczowych. Możemy po pierwsze sprawdzić jak nasza wybrana fraza radzi sobie wobec innych, w jakich regionach jest najczęściej wyszukiwana i czy nie ma przypadkiem podobnych tematów i wyszukiwań o których zapomnieliśmy.
Podpowiedzi Google. Często sami użytkownicy podpowiadają nam co i jak wyszukują. Więc jeśli mamy wstępnie wybraną frazę, np. „Rowerek Biegowy” to warto zobaczyć co Google nam podpowie a jak widać na załączonym obrazku – potrafi podpowiedzieć duuużo.
Oceń tekst
Average rating 5 / 5. Liczba głosów: 2
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2023 | Polityka prywatności | RODO