RowerekBiegowy.com to sklep internetowy, który (jak sama nazwa wskazuje) specjalizuje się w sprzedaży rowerków biegowych dla dzieci. Współpracę w ramach Google ADS zaczynaliśmy w październiku 2024, gdy kampania miała ROAS na poziomie 150-200%, a liczba kliknięć wynosiła 4,5 tys. Problem? Strona nie przynosiła oczekiwanych zysków. Naszym celem było zwiększenie efektywności reklam przy jednoczesnym zachowaniu zdrowej struktury kosztów.
Co zrobiliśmy?
Finalnie: z 1 zł wydanej na reklamę generujemy 4-5 zł przychodu. Wydatki na kampanię wynoszą 3 tys. zł miesięcznie, a klientka zarabia z samego sklepu 12-15 tys. zł – co oznacza, że jej własna strona sprzedażowa zaczęła wyprzedzać nawet Allegro (gdzie prowizje wynoszą 30%).
Warto zaznaczyć, że nasza działalność miała miejsce w okresie zimowym, który w tej branży jest zazwyczaj mniej dynamiczny. Nasi klienci często podkreślają, że prawdziwym wyzwaniem nie jest generowanie sprzedaży w szczycie sezonu, gdy popyt jest naturalnie wysoki, lecz utrzymanie stabilnych wyników w trudniejszych, mniej sprzyjających okresach.
Wiemy, że apetyt rośnie w miarę jedzenia. Celem na kolejne miesiące jest dalsze skalowanie kampanii. Nadal testujemy i optymalizujemy działania, skupiając się na produktach o najlepszej konwersji.
Startowaliśmy z kampanią, która nie przynosiła zadowalających rezultatów. Dziś strona osiąga zdecydowanie lepsze zyski. Dzięki strategicznej optymalizacji, testom i odpowiedniemu zarządzaniu budżetem udało nam się stworzyć dochodowy system reklamowy, który dostarcza stabilne wyniki miesiąc po miesiącu.
Lepsza efektywność kampanii? Z Wykreowani.pl to możliwe!
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl