Jeżeli chcesz promować swoją markę w internecie, to usługa Google Ads i Facebook ADS jest dla Ciebie. Dzięki naszym profesjonalnym kampaniom reklamowym możesz skutecznie dotrzeć do swojej grupy docelowej, korzystając z precyzyjnego targetowania i optymalizacji kosztów.
Nie ma praktycznie osoby, która potrafi korzystać z internetu, a nie słyszała nigdy o Facebooku, czy Google. To miejsca, gdzie wielu ludzi spędza długie godziny na przeglądaniu interesujących ich tematów. Zdecydowanie warto wykorzystać ten fakt, aby wyświetlać w nich swoje reklamy. Kampanie na Facebooku, czy w Google Ads to nowoczesne sposoby dotarcia do odbiorców, które pozwalają na uzyskanie sprzedaży tak naprawdę już od pierwszego dnia. Trzeba jednak pamiętać, że działania w sieciach reklamowych wymagają wiedzy, doświadczenia i prawidłowej strategii – właśnie w tym pomoże Ci agencja reklamowa Wykreowani na terenie Krakowa!
Do rozpoczęcia wyświetlania reklam na Facebooku wystarczy założenie strony firmowej tzw. fanpage oraz konta reklamowego. W większości przypadków bardzo istotne jest posiadanie dobrze zaprojektowanej strony internetowej, choć nie jest to regułą. Wielu ludzi po przejściu przez ten etap, decyduje się na zamieszczenie posta i kliknięcie w dobrze widoczny przycisk „Promuj”, co niestety nie jest dobrą praktyką, gdyż to zaawansowane ustawienia kampanii gwarantują nam najbardziej zoptymalizowane wyniki.
Szczególnie w przypadku sklepów internetowych niezwykle istotna jest prawidłowa konfiguracja pixela – czyli skryptu, którego zadanie polega na zbieraniu danych na temat zachowania użytkowników w witrynie oraz podjętych przez nich działań. Osoba niezaznajomiona z menadżerem reklam Facebooka może niestety nie poradzić sobie z tym zadaniem, co może skutkować wieloma błędami, a nawet utratą lub błędnym interpretowaniem danych o użytkowniku.
Zobacz, jakie narzędzia wykorzystujemy do pozyskiwania klientów dla Twojego biznesu.
W agencji Wykreowani pracują specjaliści od reklam na Facebooku, którzy dysponują wiedzą i praktyką w tworzeniu skutecznych kampanii. Warto wspomnieć, że popularny portal społecznościowy Instagram jest również w posiadaniu Facebooka – z tego powodu na jednym poziomie możemy reklamować się w tych w dwóch miejscach!
Reklamy na Facebooku sprawdzą się w przypadku praktycznie każdej branży. Warto bowiem wspomnieć, że największą zaletą tego narzędzia reklamowego jest uniwersalność i możliwość dostosowania kampanii do konkretnego celu np. sprzedaży, kontaktu telefonicznego, subskrypcji, czy skorzystania z formularza. Jeżeli zatem chcemy włączyć kampanie na Facebooku w nasz „model biznesowy”, mamy ku temu odpowiednie narzędzia.
Kolejną niezwykle ważną zaletą Facebook Ads jest zdecydowanie możliwość skalowania. Zarówno osoby z relatywnie niskim budżetem, jak i firmy inwestujące ogromne kwoty w marketing, mogą znaleźć tutaj swój skuteczny kanał sprzedażowy. Warto jednak wiedzieć, że nie da się przewidzieć „wyników” na zasadzie proporcji. Zakładając, że inwestujemy 100 zł w reklamę i sprzedajemy produkty za 1000 zł, nie oznacza to, że zwiększając budżet 10-krotnie w takim samym stopniu zwiększymy przychody. Reklamy na Facebooku wymagają bowiem kompleksowego podejścia na bazie konkretnej strategii.
Dobrze zoptymalizowane reklamy nie wymagają dużo uwagi. Zlecając wykonanie reklam na Facebooku profesjonalnej agencji w Krakowie, możesz skupić się na właściwej działalności – zajmowaniem się obsługą Klientów i dbaniem o uatrakcyjnianie swojej oferty. Właśnie dlatego tak wielu przedsiębiorców, dzięki skorzystaniu z naszej oferty rozwija się jeszcze dynamiczniej!
Google Ads to narzędzie, które zostało uruchomione ponad 20 lat temu. W tym momencie stanowi największe źródło przychodów tego potentata na rynku IT. Zasada działania reklam w sieci reklamowej Google różni się nieco od strategii przyjętej przez Facebook’a. W głównej mierze system opiera bowiem swoje działanie na już zbudowanym zainteresowaniu – reklamy wyświetlane są na rzeczywiste zapytania internautów w związku z naszą ofertą. Mając zatem sklep internetowy z obuwiem, możemy kierować kreację do osób, które wpisują w wyszukiwarce frazę „obuwie męskie” lub inne. Z reguły zapewnia to wyższy wskaźnik współczynnika konwersji w porównaniu z portalem Marka Zuckerberga.
Tak samo jak w przypadku Facebook’a – skuteczne wykorzystanie narzędzia Google Ads wymaga wiedzy i pewnego „obeznania” w świecie Google. Pomimo, że osoby niezaznajomione z technologią są w stanie bez problemu stworzyć pierwszą kampanię to wciąż rozwój, optymalizacja i skalowanie wymaga specjalistycznego podejścia. Agencja interaktywna jest w stanie oprzeć swoje działania o skuteczną strategię, dzięki czemu minimalizuje ryzyko nierentowności reklam w Google.
Google umożliwia reklamę tekstową w sieci wyszukiwań (możemy zobaczyć ją po wpisaniu popularnych fraz w wyszukiwarkę), jak również produktową – w formie graficznej karuzeli nad wynikami wyszukiwań. Zaawansowane i inteligentne narzędzia pozawalają także na tworzenie kreacji graficznych wyświetlanych na stronach internetowych, które oferują przestrzeń dla reklamodawców.
Warto również wspomnieć o możliwości docierania do osób, które weszły już w interakcję z naszą witryną lub firmą. Remarketing to kolejny poziom w reklamach Google Ads, a wykorzystywanie tych możliwości pozwala na uzyskanie niesamowitych wyników. Nie trać jednak czasu na uczenie się tego wszystkiego od zera – pomożemy Ci zarabiać na reklamach w Google znacznie szybciej.
Zaufanie firm działających na terenie Krakowa zdobyliśmy poprzez owocną współpracę w zakresie Facebook i Google Ads. Do każdego projektu podchodzimy z pełnym zaangażowaniem i odpowiednim przygotowaniem. Dokładnie badamy branżę i konkurencję, aby znaleźć „niuanse” pozwalające nam w realizacji skutecznych kampanii. Nasze doświadczenie i wiedza sprawiają, że szybko dochodzimy do odpowiednich wniosków bez tracenia budżetu Klienta.
Serdecznie zapraszamy do współpracy przedsiębiorców z Krakowa i okolic. W przypadku jakichkolwiek pytań lub chęci uzyskania wyceny – zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego lub wizyty w siedzibie naszej agencji.
– wiemy, że jako przedsiębiorca nie masz za wiele czasu, dlatego wszystkie prace bierzemy na siebie. Od zmian na stronie aż do przygotowania treści. Ty tylko akceptujesz.
- wiemy, że temat pozycjonowania może być dla Ciebie obcy, dlatego podpowiemy kto jest Twoim klientem, jak wyszukuje Twoich usług w Internecie i jak do niego najlepiej dotrzeć.
To nie związek na całe życie, żeby podpisywać długoterminowe umowy. Chociaż będziemy dumni jeśli, tak jak inni nasi klienci, będziesz z nami przez długie lata.
Firmy,
Które nam zaufały
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl