fbpx

Pozycjonowanie firm z Wrocławia – dlaczego warto powierzyć to agencji?

Pozycjonowanie jest czymś, o czym musi pamiętać każda firma, która ma zamiar przenieść swoją działalność do internetu, zamierza prowadzić kampanie marketingowe w sieci i chce, by jej strona internetowa często pojawiała się w wynikach wyszukiwarki. Dobrze zaplanowane działania z tego zakresu są konieczne, by można było wyprzedzić konkurencję i szybciej dotrzeć do grupy docelowej. Pozycjonowanie stron teoretycznie można prowadzić na własną rękę. Jednak wymaga to czasu, wiedzy i doświadczenia.

Chcąc mieć pewność, że pozycjonowanie będzie dopasowane do potrzeb firmy i da optymalne rezultaty, warto wziąć pod uwagę współpracę ze specjalistami, którzy mają doświadczenie w tego typu działaniach, znają lokalny rynek, wiedzą, w jaki sposób dotrzeć do grupy docelowej i co trzeba zrobić, by strona internetowa była wysoko na liście wyników w Google. Nasza agencja interaktywna od dawna wspiera przedsiębiorców z Wrocławia, a grupa zadowolonych z naszych usług klientów poszerza się z każdym rokiem. Jeżeli poszukujesz kogoś, kto wypromuje Twoją firmę i zadba o większy ruch na stronie, nie czekaj i już dzisiaj skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie stron internetowych – o co właściwie chodzi?

Temat pozycjonowania przewija się dość często, kiedy w grę wchodzi promocja firmy w sieci, ale nie każdy wie, na czym to właściwie polega. Wyjaśnijmy zatem kilka podstawowych kwestii, jakie wiążą się z tym pojęciem. Termin pozycjonowanie nie raz jest zamiennie używany z SEO (Search Engine Optimalisation) i obejmuje szereg działań, które mają sprawić, że po wpisaniu przez internautę frazy kluczowej w okno wyszukiwarki, dana witryna pojawi się na pierwszej stronie wyników.

Pozycjonowanie stron jest dość skomplikowanym procesem, który obejmuje szereg czynności. Najpierw dobiera się słowa kluczowe. Są one zależne do branży, w jakiej działa firma, tego, czy chce działać lokalnie, czy na większą skalę, jakie produkty oferuje. Są to te frazy, które wpisze w wyszukiwarkę potencjalny klient. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie optymalizacji strony internetowej. Na tym etapie analizuje się treści, jakie się na niej znajdują pod kątem ich przyjazności dla wyszukiwarek, edytuje się kod źródłowy i wiele innych. Jednocześnie wyznacza się plan, który ma zwiększyć liczbę linków zewnętrznych. Chociaż w teorii być może brzmi to prosto, to pozycjonowanie sklepu nie zawsze jest proste, zwłaszcza gdy konkurencja w danej branży jest bardzo duża.

 

Czemu pozycjonowanie jest takie ważne?

Powodów, dla których należy zadbać o dobre pozycjonowanie stron internetowych, jest co najmniej kilka. Jednak przede wszystkim istotne jest to, że obecnie niemal wszyscy wyszukują usług i produktów lokalnych najpierw w internecie. Wpisują w wyszukiwarkę słowo kluczowe, jakie wiąże się z danym produktem, po czym skupiają się na wyświetlonych wynikach. Niemal 100% użytkowników sieci bierze pod uwagę firmy, które znajdują się na pierwszej stronie. Niektórzy odwiedzają jeszcze drugą stronę i na tym koniec.

Oznacza to, że, nawet jeśli masz doskonałą ofertę i konkurencyjne ceny, ale Twoja strona nie będzie wypozycjonowana i będzie daleko w rankingu Google, to potencjalny klient nawet jej nie zobaczy. Jest to jeden z najważniejszych problemów, z jakimi borykają się nowe firmy i te, które do tej pory kwestię pozycjonowania bagatelizowały. Renomowana agencja reklamowa wie, od czego zacząć i jak przygotować plan, by pozycja w wyszukiwarce stopniowo się poprawiała.

Pozycjonowanie firm z Wrocławia – dlaczego warto powierzyć to agencji?

Pozycjonowanie jest czymś, o czym musi pamiętać każda firma, która ma zamiar przenieść swoją działalność do internetu, zamierza prowadzić kampanie marketingowe w sieci i chce, by jej strona internetowa często pojawiała się w wynikach wyszukiwarki. Dobrze zaplanowane działania z tego zakresu są konieczne, by można było wyprzedzić konkurencję i szybciej dotrzeć do grupy docelowej. Pozycjonowanie stron teoretycznie można prowadzić na własną rękę. Jednak wymaga to czasu, wiedzy i doświadczenia.

Chcąc mieć pewność, że pozycjonowanie będzie dopasowane do potrzeb firmy i da optymalne rezultaty, warto wziąć pod uwagę współpracę ze specjalistami, którzy mają doświadczenie w tego typu działaniach, znają lokalny rynek, wiedzą, w jaki sposób dotrzeć do grupy docelowej i co trzeba zrobić, by strona internetowa była wysoko na liście wyników w Google. Nasza agencja interaktywna od dawna wspiera przedsiębiorców z Wrocławia, a grupa zadowolonych z naszych usług klientów poszerza się z każdym rokiem. Jeżeli poszukujesz kogoś, kto wypromuje Twoją firmę i zadba o większy ruch na stronie, nie czekaj i już dzisiaj skontaktuj się z nami!

Pozycjonowanie stron internetowych – o co właściwie chodzi?

Temat pozycjonowania przewija się dość często, kiedy w grę wchodzi promocja firmy w sieci, ale nie każdy wie, na czym to właściwie polega. Wyjaśnijmy zatem kilka podstawowych kwestii, jakie wiążą się z tym pojęciem. Termin pozycjonowanie nie raz jest zamiennie używany z SEO (Search Engine Optimalisation) i obejmuje szereg działań, które mają sprawić, że po wpisaniu przez internautę frazy kluczowej w okno wyszukiwarki, dana witryna pojawi się na pierwszej stronie wyników.

Pozycjonowanie stron jest dość skomplikowanym procesem, który obejmuje szereg czynności. Najpierw dobiera się słowa kluczowe. Są one zależne do branży, w jakiej działa firma, tego, czy chce działać lokalnie, czy na większą skalę, jakie produkty oferuje. Są to te frazy, które wpisze w wyszukiwarkę potencjalny klient. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie optymalizacji strony internetowej. Na tym etapie analizuje się treści, jakie się na niej znajdują pod kątem ich przyjazności dla wyszukiwarek, edytuje się kod źródłowy i wiele innych. Jednocześnie wyznacza się plan, który ma zwiększyć liczbę linków zewnętrznych. Chociaż w teorii być może brzmi to prosto, to pozycjonowanie sklepu nie zawsze jest proste, zwłaszcza gdy konkurencja w danej branży jest bardzo duża.

Czemu pozycjonowanie jest takie ważne?

Powodów, dla których należy zadbać o dobre pozycjonowanie stron internetowych, jest co najmniej kilka. Jednak przede wszystkim istotne jest to, że obecnie niemal wszyscy wyszukują usług i produktów lokalnych najpierw w internecie. Wpisują w wyszukiwarkę słowo kluczowe, jakie wiąże się z danym produktem, po czym skupiają się na wyświetlonych wynikach. Niemal 100% użytkowników sieci bierze pod uwagę firmy, które znajdują się na pierwszej stronie. Niektórzy odwiedzają jeszcze drugą stronę i na tym koniec.

Oznacza to, że, nawet jeśli masz doskonałą ofertę i konkurencyjne ceny, ale Twoja strona nie będzie wypozycjonowana i będzie daleko w rankingu Google, to potencjalny klient nawet jej nie zobaczy. Jest to jeden z najważniejszych problemów, z jakimi borykają się nowe firmy i te, które do tej pory kwestię pozycjonowania bagatelizowały. Renomowana agencja reklamowa wie, od czego zacząć i jak przygotować plan, by pozycja w wyszukiwarce stopniowo się poprawiała.

Firmy,

Które nam zaufały

Piotr Sędkowski
Piotr Sędkowski
2021-07-01
Polecam w 100%. Na czas, kontakt bez zarzutu, wyniki topowe. Jestem bardzo zadowolony i polecam!
Martyna Karnecka
Martyna Karnecka
2021-07-01
Bardzo profesjonalne podejście i doskonały kontakt. Zdecydowanie polecam.
Natalia J
Natalia J
2021-07-01
andrzej lapczynski
andrzej lapczynski
2021-06-30
Przygotowali strategię. Wszystkim się zajęli. Pozycjonowanie Google ads zrobione bez zastrzeżeń.
Michał Boguszewski
Michał Boguszewski
2021-06-28
Profesjonalne podejście do klienta. Nie dają mu tego co "wydaje mu się on chce" tylko analizują potrzeby i dobierają najlepsze rozwiązania. Co w sumie wychodzi taniej niż pierwotnie klient zakładał z dużo lepszą skutecznością.
Mariusz M
Mariusz M
2021-06-28
Super pozycjonowanie stron!
Ewa W
Ewa W
2021-06-27
Seo and page site optimisation done very well. Great cooperation, timely, professional. Very happy with end result.
Marek Wroniecki
Marek Wroniecki
2021-06-27
Firma w pełni profesjonalna. Jak najbardziej polecam.
Adam Szydłowski
Adam Szydłowski
2021-06-26
Arek Oderkiewicz
Arek Oderkiewicz
2021-06-26

Historie Sukcesu

Czyli jak podnieśliśmy sprzedaż naszym klientom

Tanie Gadżety

Tanie-gadzety.com to producent i dystrybutor gadżetów reklamowych. Od 2015 roku jesteśmy odpowiedzialni za widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania (SEO) oraz kampanię Google Ads. W tym czasie: Zwiększyliśmy ruch ponad 5-krotnie. Wypozycjonwaliśmy ponad 1400 fraz do tzw. Top10 i cały czas pomagamy dostarczać setki konwersji miesięcznie.

Bizin

Bizin.pl to system do fakturowania i zarządzania firma online. Współpracujemy od 2016 roku. Jesteśmy odpowiedzialni za kampanię Google ads, promocję w Social Media oraz Pozycjonowanie. W tym czasie: – zwiększyliśmy ponad 3 krotnie ruch. Przetestowaliśmy i wdrożyliśmy kampanię You tube, Mailingową, Facebook Ads oraz Google ads. Wygenerowaliśmy dzięki temu przeszło 18000 konwersji!

Miś Gustaw

Gustaw.com.pl to producent dużych pluszowych maskotek. Od 2018 roku jesteśmy odpowiedzialni za strategie Seo oraz kampanię Google ads. W tym czasie – wypozycjonwalisny ponad 400 fraz od zera do top 10. Przygotowaliśmy i prowadzimy kampanię produktowe, dynamiczne kampanie w wyszukiwarce oraz remarketingowe. Udało nam się obniżyć ponad dwu-krotnie koszt konwersji.

    Szybka wycena

    Adres Twojej strony to?

    Jak mogę się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!