Kiedy decydujesz się na przeniesienie działalności firmy do internetu, otwierają się przed Tobą zupełnie nowe możliwości. Musisz przy tym pamiętać, że internet to nie tylko duży potencjał i szansa na dotarcie do zupełnie nowych odbiorców usług, ale też ogromna konkurencyjność. Twoim najważniejszym zadaniem jest jej wyprzedzenie i dotarcie z ofertą do jak najszerszej grupy osób. Jak to osiągnąć? Kluczem do sukcesu jest doskonale zaprojektowana strona internetowa i wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google. Wtedy też musisz postawić na pozycjonowanie stron internetowych. To pierwszy i najważniejszy krok, jaki powinieneś zrobić, kiedy chcesz odnieść sukces w internecie.
Pozycjonowanie jest procesem, szeregiem działań, dzięki którym stopniowo można poprawić swoją widoczność w sieci. Na efektywność wpływa wiele czynników takich jak poprawność kodu na stronie internetowej, struktura strony, content i jego optymalizacja pod kątem SEO, czy linki zewnętrzne.
Dysponując odpowiednimi narzędziami, można sprawić, że kiedy potencjalny klient wpisze słowo kluczowe odnoszące się do działalności i usług Twojej firmy, to wyświetli mu się właśnie Twoja strona. Jest to o tyle istotne, że każdy, kto poszukuje produktów za pośrednictwem internetu, korzysta w pierwszej kolejności z podpowiedzi wyszukiwarki. Mało tego, internauta skupia się jedynie na tych wynikach, które znalazły się na pierwszej ewentualnie na drugiej stronie. Oznacza to, że nawet jeśli masz wysokiej klasy produkty i są w dobrych cenach, ale nie poświęcisz czasu na pozycjonowanie sklepu, to nie osiągniesz maksimum efektów.
Aby działania z zakresu pozycjonowania były efektywne, trzeba je dobrze zaplanować i wiedzieć, w jaki sposób wdrożyć. Narzędzia, które w swojej pracy stosują specjaliści od SEO, są w większości powszechnie dostępne. Jednak trzeba wiedzieć, w jaki sposób ich używać, by dały zamierzone rezultaty. Możesz nauczyć się z nich korzystać samodzielnie, ale to wymaga dużego nakładu czasu i energii. Ponadto samo pozycjonowanie stron również jest czasochłonne, a przez brak praktyki nie masz pewności, czy wykorzystujesz w pełni ich potencjał. Znacznie atrakcyjniejszym rozwiązaniem jest zaufanie agencji SEO, która ma zaplecze i doświadczenie. Możesz więc od razu zwrócić się o pomoc do nas, a szybko zauważysz, że ruch na Twojej witrynie się zwiększa. Kiedy my zadbamy o widoczność firmy w internecie, Ty możesz zadbać o jej rozwój i wdrażanie nowych projektów.
Nasza agencja interaktywna wspiera przedsiębiorców z wielu miast Polski, w tym z Torunia. Grupa odbiorców naszych usług sukcesywnie się zwiększa, jednocześnie do każdego zlecenia podchodzimy w sposób indywidualny. Bardzo dokładnie przyglądamy się specyfice biznesu, stronie internetowej i ofercie, by na tej podstawie stworzyć strategię, która przyniesie wymierne efekty.
Pozycjonowanie dzieli się na dwie formy działań: off-site i on-site. Pierwsza kategoria dotyczy tego, co wiąże się bezpośrednio ze stroną internetową. Druga natomiast to ogół działań prowadzonych poza stroną. Aby maksymalnie wykorzystać moc SEO, trzeba skupić się na obu kategoriach, a my wiemy, jak to zrobić!
Wiesz już, jak ważną rolę odkrywa pozycjonowanie. Być może teraz zastanawiasz się, co nasza agencja reklamowa może zaproponować Twojej firmie? Przede wszystkim możesz liczyć na wsparcie specjalistów z kilku działów na każdym etapie współpracy. Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie stron
WWW, zrobimy audyt sklepu i witryn należących do firmy. Na tej podstawie będziemy mieć obraz tego, co można zoptymalizować, by strony były przyjaźniejsze zarówno dla wyszukiwarek internetowych, jak i klientów. Mając wiedzę na temat strony, wizji firmy i rynku, przystępujemy do planowania strategii. Podchodzimy do tego starannie, aby wszystkie podjęte działania prowadziły do maksymalizacji sprzedaży.
Cena pozycjonowania obejmuje m.in. linkbuilding, czy tworzenie treści przez profesjonalnych Copywriterów. Pozycjonowanie, jakie proponujemy, jest skuteczne, a przy tym wyróżnia się na tle tego, co proponują inne agencje. Podążamy za trendami i analizujemy, co przynosi największe efekty. Dlatego też swoje strategie planujemy na podstawie SXO.
Dawniej pozycjonowanie skupiało się przede wszystkim na doborze fraz kluczowych i tym, by często pojawiały się one na stronie. My zwracamy uwagę nie tylko na same frazy, ale także doświadczenia internautów. Połączenie dwóch powszechnie stosowanych technik w marketingu — SEO, czyli Search Engine Optimiazion i UX, czyli User Experience — zaowocowało powstaniem zupełnie nowego podejścia SXO. W praktyce po wpisaniu frazy kluczowej strona Twojej firmy będzie wysoko w rankingu, co oznacza, że odwiedzi ją potencjalny klient. Natomiast już po wyświetleniu witryny, czeka go przejrzysta strona z wartościowymi dla niego treściami. To postawi Twoją firmę w pozytywnym świetle i skłoni do podjęcia współpracy.
Zdajemy sobie sprawę, że kierunek rozwoju każdej firmy może się zmienić. Być może w ofercie pojawią się nowe flagowe produkty i to właśnie je będziesz chcieć wypromować. Nasza agencja SEO działa elastycznie i decydując się na podpisanie umowy właśnie z nami, nie podpisujesz jej na określone frazy. Kiedy już osiągniemy pożądany poziom wypozycjonowania na jedne słowa kluczowe, przechodzimy do kolejnych. Dla nas liczy się efekt i zwiększenie ruchu organicznego na stronie, a tym samym zainteresowanie Twoją ofertą.
Zaufało nam już wiele firm, w tym z Torunia. Część z nich współpracuje z nami od lat. Doskonałe rekomendacje są najlepszym dowodem na to, że jesteśmy grupą profesjonalistów, którzy wiedzą, jak wykorzystać możliwości internetu, by rozwijać biznes. Wierzymy, że dzięki naszej wiedzy, także Twoja firma może być rozpoznawalna, a klienci chętnie będą zaglądać na Twoje strony.
Które nam zaufały
Copyright 2021 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl