fbpx

Google Plus Lokalnie

Maj 13, 2016 przez Oliwia

Mapy Google powoli stają się coraz lepszym sposobem na promowanie Twojej firmy. Na początku tylko poprzez wizytówkę , która pokazywała lokalizację Twojego biura, kontakt i krótką notę opisującą działalność. Od kilku lat Google oferuje jeszcze szerszą możliwość reklamy i zaistnienia w sieci poprzez Street View, który jest już prawie na całym świecie. Nie dość, że użytkownik poszukujący lokalnie usług lub produktów, sprawdzi od razu Twoją lokalizacje, to dodatkowo zajrzy do środka Twojego biura i rozejrzy się po pomieszczeniach. Lecz komu to w ogóle potrzebne i co to daje? Zacznijmy od początku.

97% użytkowników szukających firm lokalnych, znajduje je w internecie. Coraz więcej osób sprawdza firmę pod każdym względem. Klienci chcą zaufać firmie, której powierzą swoje pieniądze. Nie mówiąc już o metodach budowania zaufania poprzez remarketing, design strony czy kontakt z klientem, to doskonałym pomysłem jest właśnie Google Plus Lokalnie. System ten zapewnia zwrócenie uwagi na lokalizacje Twojej firmy i wszystkich Twoich danych. Jako, iż wszystkie usługi Google są połączone Twoja wizytówka pojawi się w wyszukiwarce zaraz po wpisaniu danej frazy.

Co więcej, jeżeli zainwestujesz w fotografa, który stworzy dla Ciebie serie zdjęć 360 z Twojego miejsca pracy, będziesz mógł wirtualnie oprowadzać klientów po firmie. Zaowocuje to wzmocnieniem relacji z klientem. Kiedy przyjdzie on do Twojego biura, zda sobie sprawę, że już kiedyś w nim był, czego skutkiem będzie luźniejsza atmosfera i zaufanie, tym bardziej, jeżeli oferujesz usługi w których klient musi spędzić u Ciebie spory kawałek czasu.

Najlepsze w tej opcji promowania firmy jest to, że taka reklama jest całkowicie darmowa. Nie musisz nic inwestować, a ja zawsze powtarzam: jeżeli pojawia się darmowa opcja reklamy, to wykorzystaj ją!

Jesteś zainteresowany współpracą z nami? Zapraszamy do kontaktu!

Nasi doradcy odpowiedzą na Twoje pytania i zaproponują najlepsze spersonalizowane rozwiązania.

Jestem zainteresowany

    1
    2
    3

    Obszar Twojego działania to?

    Dalej

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!

    Jaka forma reklamy Cię interesuje?

    Dalej

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!

    Twój email lub telefon:

    Adres Twojej strony:

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!