Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów
W 2024 roku, SEO przechodzi szereg transformacji, które są nie tylko fascynujące, ale również kluczowe dla przetrwania w dynamicznie zmieniającym się środowisku online. W tym artykule przyjrzymy się najnowszym trendom i zmianom...
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre strony internetowe osiągają lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania niż inne? Czy wiesz, że istnieje algorytm Panda, który wpływa na widoczność Twojej strony w wyszukiwarce? W tym...
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak technologia może zrewolucjonizować świat SEO? Czy słyszałeś o tym, jak sztuczna inteligencja (AI) może pomóc w optymalizacji procesów związanych z SEO? Jeśli nie, to ten artykuł jest dla...
Poszerzanie zasięgów na Facebooku i Instagramie jest możliwe na różne sposoby. Jednym z bardziej popularnych jest funkcja sklepu umożliwiająca sprzedaż i promowanie produktów dla każdego sektora odbiorców. Rozwiązanie to zostało...
Frazy long tail SEO mają o 3-5% wyższy współczynnik klikalności od słów kluczowych ogólnych (tzw. fraz generycznych). Są one również wykorzystywane przez użytkowników w kontekście ponad 50% wyszukiwań w Google. Czy to oznacza,...
Najnowsza aktualizacja Google Helpful Content Update wprowadzona w 1 kwartale 2023 roku ma na celu jeszcze bardziej usprawnić wyniki wyszukiwania i pozwolić wyszukiwarce Google na „głębsze zrozumienie contentu tworzonego z...
Universal Analytics stanowił przez lata podstawową platformę analityczną dla firm, pomagając w gromadzeniu danych dotyczących ruchu na stronach internetowych, zachowań użytkowników i efektywności kampanii marketingowych. Jednak...
Rosnąca moda na TikToka i Facebooka Rozwój technologii i popularność mediów społecznościowych sprawiają, że wiele osób spędza znaczną część swojego czasu online. Nieustannie rosnąca sława TikToka i Facebooka przyciąga coraz...
Jakie są najważniejsze trendy sprzedażowe e-commerce w branży modowej i beauty? Obecnie sklepy zwracają szczególną uwagę na rozkwit sprzedaży online (szczególnie po pandemii koronawirusa), personalizacje i doświadczenia klientów...
Mówi się o dzieciach, że: małe dzieci – mały kłopot, duże dzieci – duży kłopot. A jak to jest z firmami? Na pozór podobnie. Ale tylko na pozór. To tym małym przedsiębiorstwom trudniej jest utrzymać się na rynku,...
Reklama w Google Ads? Pozycjonowanie, a może Facebook Ads lub LinkedIn Ads? W co warto zainwestować, by zyskać nowych klientów, gdy możliwości jest tak dużo? Tak naprawdę, płatne i oczywiste rozwiązania to tylko wierzchołek góry...
Czyli 6 źródeł, gdzie poszukiwać słów kluczowych pod kampanie Google Ads, Pozycjonowanie i Content Marketing: Planer słów kluczowych Google Ads – najbardziej znane i najczęściej wybierane narzędzie na początku....
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2023 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl