fbpx

Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Chcesz poprawić pozycję swojej strony? Zadbaj o meta tilte!

Dobrze pozycjonowana strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przedsiębiorcy często zapominają lub nie wiedzą, jak ważny dla wyszukiwarki Google jest meta title ich strony. Czym jest tytuł? Jakimi zasadami...

Jak poprawić szybkość ładowania strony?

Co zrobić, aby nasza witryna ładowała się szybciej? Odpowiedzi na pytanie, które nurtuje wszystkich twórców i właścicieli stron www i e-sklepów, jest wiele. Podobnie, jak wiele jest sposobów na to, by treść na stronach...

Jak sprawdzić szybkość ładowania strony www?

Szybkość ładowania strony www to jeden z jej głównych parametrów, często decydujący o popularności witryny wśród użytkowników. Nie każdy właściciel strony internetowej zdaje sobie z tego sprawę, jednak fakty mówią same za...

Zabezpieczenie strony na WordPress

Z uwagi na swoje liczne zastosowania i możliwości WordPress uznawany jest za najpopularniejszy CMS na świecie. Już samo to sprawia, że oprogramowanie narażone jest na liczne ataki i niebezpieczeństwa ze strony włamywaczy czy...

Certyfikat bezpieczeństwa SSL, a nowe wymogi Google

Ochrona poufności i bezpieczeństwo danych osobowych to jedno z najważniejszych wyzwań, przed którymi stoją dostawcy usług internetowych. Mowa tu zarówno o administratorach sieci, jak i podmiotach prowadzących działalność w...

Google Trends – pomoc w planowaniu efektywnej reklamy i promowania się w Internecie

Wśród wielu narzędzi, wspierających promowanie stron internetowych oraz szeroko rozumiany rozwój działalności online, warto zwrócić uwagę na darmowe usługi udostępniane przez Google. Jedną z najważniejszych, z całą pewnością...

Niedostępne produkty w e-sklepie. Nie usuwaj ich!

Prowadząc sklep online, prędzej czy później spotkamy się z brakiem dostępności danego produktu. Może to wynikać z różnych okoliczności, takich jak: opóźnienie dostawy, sezonowy charakter danego towaru lub jego całkowite...

Blog w subdomenie czy na podstronie?

Prowadzenie firmowego bloga przysparza wielu wymiernych korzyści, niezależnie od branży. Bez względu na to, czy przedsiębiorstwo zajmuje się handlem czy świadczy usługi, dobrze prowadzony blog firmowy ma szansę stać się dla...

Strona Firmy – wizytówka w Internecie?

Czasami przeglądam strony małych biznesów, które są totalnie zaniedbane i archaiczne. Strony z 2000 roku nigdy nie modyfikowane, z marnymi efektami, z ogólnie bardzo złym layoutem. Nasuwa mi się wtedy od razu pytanie: Czy...

Jak zareklamować swoją firmę za darmo?

Sposobów na reklamę jest niezliczona ilość. Z jednej strony jest Adwords, z drugiej pozycjonowanie, a jeszcze z innej reklama lokalna czy cała ogromna kampania reklamowa. Wyliczać można długie godziny, lecz wszystkie większe...

Google Plus Lokalnie

Mapy Google powoli stają się coraz lepszym sposobem na promowanie Twojej firmy. Na początku tylko poprzez wizytówkę , która pokazywała lokalizację Twojego biura, kontakt i krótką notę opisującą działalność. Od kilku lat Google...

Wynik Jakości Google Adwords

Niektórzy z Was pewnie zastanawiali się, dlaczego po uruchomieniu kampanii Adwords jej efekty nie są takie, jakich się spodziewaliście. Odpowiedzią może być jeden z czynników budujących kampanie, czyli Wynik Jakości. Wynik...

    1
    2
    3

    Jaki jest Twój cel?

    Gdzie się reklamujesz?:

    Dalej

    Co proponujemy zmieniamy na co otrzymasz?

    Wstępną strategię działań

    Darmowy audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!

    Jakiej formy reklamy potrzebujesz?


    Jaką kwotę miesięcznie chcesz przeznaczyć na reklamę?

    Dalej

    Twoje imię:

    Email:

    Telefon:

    Adres Twojej strony: