Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Pozycjonowanie bez ściemy: dlaczego SEO nie działa i co zrobić, żeby zaczęło zarabiać w 2025 roku

2
(1)

„Pozycjonowanie SEO to największy błąd jaki można zrobić, strata czasu i pieniędzy.” – taki komentarz przeczytaliśmy ostatnio na naszych social mediach. Początkowo wywołał uśmiech, ale szybko zamienił się w chwilę refleksji. Bo...

Jak zaprojektować skuteczną stronę internetową? Wytyczne, które poprawią Twoje wyniki marketingowe w 2025 roku

5
(1)

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, i masz na to kilka sekund! A teraz wyobraź sobie, że użytkownik, być może potencjalny klient, wchodzi na Twoją stronę i czuje się, jakby trafił do dobrze urządzonego domu — wie, gdzie co...

Marketing w branży beauty w 2025 roku: 11 taktyk na wzrost liczby klientów Twojego salonu (+1, która może cię zaskoczyć!)

5
(1)

Branża beauty to dynamiczny i konkurencyjny rynek, w którym o sukcesie często decyduje nie jakość usług, ale skuteczne działania marketingowe. Jak w gąszczu ofert i trendów wyróżnić swój salon i przyciągnąć klientów? Nasza...

Google Search Max – rewolucja w reklamach PPC czy kolejny eksperyment AI na początku 2025 roku?

5
(1)

Google ponownie podnosi poprzeczkę w świecie reklam PPC, wprowadzając Search Max – nową funkcję opartą na sztucznej inteligencji, która obiecuje większy zasięg, lepsze dopasowanie reklam i bardziej spersonalizowaną komunikację z...

Czy Twoje recenzje w Google zniknęły? Oto, co należy zrobić!

5
(3)

W ostatnim czasie wielu właścicieli firm zauważyło, że liczba recenzji wyświetlanych na ich Profilach Firmowych Google jest niższa niż rzeczywista. Google potwierdziło istnienie tego problemu, zaznaczając, że jest on związany...

Jak uporządkować dostępy w firmie? Praktyczna checklista na start nowego 2025 roku!

5
(3)

Każda nowa współpraca z agencją interaktywną ma swój charakterystyczny rytm. Składają się na niego powtarzalne czynności, które przy większości projektów wyglądają bardzo podobnie: briefing, poznanie zespołu, określenie celów,...

Czym jest cross – channel marketing i jak wykorzystać tę strategię w marketingu swojej firmy?

5
(1)

Współczesny marketing to nieustanna rywalizacja o uwagę odbiorcy. A co, gdyby zamiast koncentrować się na jednym kanale, dotrzeć do odbiorców na wielu platformach jednocześnie? W marketingu cyfrowym takie podejście określa się...

Cold calling i cold mailing w nowym świetle prawnym

1.7
(6)

Dziś będzie na poważnie, bo zaszły zmiany prawne – i to takie, które mogą solidnie namieszać w świecie sprzedaży i marketingu. 10 listopada 2024 roku weszła w życie nowa ustawa o komunikacji elektronicznej, która znacznie...

Trzy narzędzia, które ułatwiają pracę w sprzedaży

5
(2)

Sprzedaż to nie tylko liczby, spotkania i długie rozmowy z klientami. To także procesy, które można zoptymalizować, aby działać szybciej, efektywniej i z większą precyzją. Codziennie musimy monitorować oferty, organizować...

ESG a relacje z klientami – jak zrównoważony rozwój wpływa na decyzje zakupowe?

0
(0)

Świadomość ekologiczna konsumentów rośnie w szybkim tempie. To, co kilka lat temu mogło wydawać się jedynie trendem, dziś staje się nową normą. Coraz więcej osób, podejmując decyzje zakupowe, zwraca uwagę nie tylko na jakość...

Jak komunikować o ESG, aby dotrzeć do klientów?

0
(0)

Działania ESG są coraz bardziej istotne dla firm, które chcą budować trwałe relacje z klientami. Jednak samo wdrożenie tych zasad to dopiero połowa sukcesu – wyzwaniem jest skuteczna komunikacja na ich temat. Jak zatem opowiadać...

Jak ESG wpływa na strategię marketingową firm?

0
(0)

Wprowadzenie standardów ESG (Environmental, Social, Governance) to nie tylko odpowiedź na rosnące wymagania prawne czy oczekiwania inwestorów. To także potężne narzędzie w rękach marketerów, którzy chcą budować autentyczny...

1 2 3 7

    Szybka konsultacja

    Adres Twojej strony / profilu to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Odezwiemy się nawet w 20 min.
    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!