Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Marketing w branży beauty: 11 taktyk na wzrost liczby klientów Twojego salonu (+1, która może cię zaskoczyć!)

0
(0)

Branża beauty to dynamiczny i konkurencyjny rynek, w którym o sukcesie często decyduje nie jakość usług, ale skuteczne działania marketingowe. Jak w gąszczu ofert i trendów wyróżnić swój salon i przyciągnąć klientów? Nasza...

Google Search Max – rewolucja w reklamach PPC czy kolejny eksperyment AI?

5
(1)

Google ponownie podnosi poprzeczkę w świecie reklam PPC, wprowadzając Search Max – nową funkcję opartą na sztucznej inteligencji, która obiecuje większy zasięg, lepsze dopasowanie reklam i bardziej spersonalizowaną komunikację z...

Czy Twoje recenzje w Google zniknęły? Oto, co należy zrobić!

5
(2)

W ostatnim czasie wielu właścicieli firm zauważyło, że liczba recenzji wyświetlanych na ich Profilach Firmowych Google jest niższa niż rzeczywista. Google potwierdziło istnienie tego problemu, zaznaczając, że jest on związany...

Jak uporządkować dostępy w firmie? Praktyczna checklista na start nowego roku!

5
(3)

Każda nowa współpraca z agencją interaktywną ma swój charakterystyczny rytm. Składają się na niego powtarzalne czynności, które przy większości projektów wyglądają bardzo podobnie: briefing, poznanie zespołu, określenie celów,...

Czym jest cross – channel marketing i jak wykorzystać tę strategię w marketingu swojej firmy?

5
(1)

Współczesny marketing to nieustanna rywalizacja o uwagę odbiorcy. A co, gdyby zamiast koncentrować się na jednym kanale, dotrzeć do odbiorców na wielu platformach jednocześnie? W marketingu cyfrowym takie podejście określa się...

Cold calling i cold mailing w nowym świetle prawnym

2
(4)

Dziś będzie na poważnie, bo zaszły zmiany prawne – i to takie, które mogą solidnie namieszać w świecie sprzedaży i marketingu. 10 listopada 2024 roku weszła w życie nowa ustawa o komunikacji elektronicznej, która znacznie...

Trzy narzędzia, które ułatwiają pracę w sprzedaży

5
(2)

Sprzedaż to nie tylko liczby, spotkania i długie rozmowy z klientami. To także procesy, które można zoptymalizować, aby działać szybciej, efektywniej i z większą precyzją. Codziennie musimy monitorować oferty, organizować...

ESG a relacje z klientami – jak zrównoważony rozwój wpływa na decyzje zakupowe?

0
(0)

Świadomość ekologiczna konsumentów rośnie w szybkim tempie. To, co kilka lat temu mogło wydawać się jedynie trendem, dziś staje się nową normą. Coraz więcej osób, podejmując decyzje zakupowe, zwraca uwagę nie tylko na jakość...

Jak komunikować o ESG, aby dotrzeć do klientów?

0
(0)

Działania ESG są coraz bardziej istotne dla firm, które chcą budować trwałe relacje z klientami. Jednak samo wdrożenie tych zasad to dopiero połowa sukcesu – wyzwaniem jest skuteczna komunikacja na ich temat. Jak zatem opowiadać...

Jak ESG wpływa na strategię marketingową firm?

0
(0)

Wprowadzenie standardów ESG (Environmental, Social, Governance) to nie tylko odpowiedź na rosnące wymagania prawne czy oczekiwania inwestorów. To także potężne narzędzie w rękach marketerów, którzy chcą budować autentyczny...

ESG – Dlaczego warto o tym mówić?

3
(2)

Co to jest ESG? – Nie bój się, to nie jest skomplikowane Jeśli myślisz, że ESG to kolejny modny akronim, który musisz zapamiętać, to… masz rację. Ale tym razem warto poświęcić mu trochę uwagi, bo może to być jedno z...

Jak być na fali w biznesie niezależnie od branży? Sprawdź 3 innowacyjne strategie

5
(1)

Ahoj Kapitanie! Czujesz, że Twoja firma utknęła na mieliźnie? Niczym stary żaglowiec potrzebuje powiewu świeżego wiatru, by wyruszyć w rejs ku nowym horyzontom? To dobrze, bo mamy dla Ciebie trzy sprawdzone sposoby, jak rozwijać...

1 2 3 6

    Szybka konsultacja

    Adres Twojej strony / profilu to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Odezwiemy się nawet w 20 min.
    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!