Blog

Dzielimy się wiedzą i historiami sukcesów naszych klientów

Blog
Historie sukcesów

Dlaczego jako Właściciel Firmy, nie powinieneś myśleć o Pozycjonowaniu jako jedynym słusznym sposobie na pozyskiwani klientów?

5
(4)

Według badań 64% procent właścicieli firm i marketerów Inwestuje w SEO i Pozycjonowanie, więc nie ma się co dziwić, że większość osób uznaje ten sposób reklamy za jeden z najlepszych albo i najlepszy do zwiększania sprzedaży w...

Jak przygotować podstronę kontakt?

5
(4)

Czyli co właściwie powinna zawierać i jak wyglądać idealna podstrona kontakt? Można powiedzieć, że pytanie jest banalne – przecież wystarczy podać dane kontaktowe do firmy i już. Otóż nie do końca. Po pierwsze – to, o co...

Konkurencja reklamuje się na moją nazwę firmy

4.8
(5)

Konkurencja reklamuje się na Twoją nazwę firmy? Na naszą nazwę firmy też i robi to często nawet więcej niż jedna firma. Dowód jest w zdjęciu do tego artykułu. Dlatego namawiam Cię do stworzenia reklamy Google Ads na własny...

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym – 26 nieoczywistych trików bez wydawania więcej.

5
(6)

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez wydawania więcej?   Najprościej? Zwiększając ruch. Założenie idealne – im więcej użytkowników sprowadzimy na stronę  tym większa szansa na to że, będziemy mieli więcej...

Core Web Vitals nadchodzi! Co zmieni najnowsza aktualizacja algorytmu Google?

5
(5)

Wielkimi krokami zbliża się zapowiadana od miesięcy aktualizacja algorytmu Google. Czy Core Web Vitals rzeczywiście oznacza rewolucję w wynikach wyszukiwania? Co zmieni się po modyfikacji i jak będzie wyglądało SEO od maja 2021...

Chcesz poprawić pozycję swojej strony? Zadbaj o meta tilte!

5
(4)

Dobrze pozycjonowana strona internetowa pojawia się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przedsiębiorcy często zapominają lub nie wiedzą, jak ważny dla wyszukiwarki Google jest meta title ich strony. Czym jest tytuł? Jakimi zasadami...

Jak poprawić szybkość ładowania strony?

5
(4)

Co zrobić, aby nasza witryna ładowała się szybciej? Odpowiedzi na pytanie, które nurtuje wszystkich twórców i właścicieli stron www i e-sklepów, jest wiele. Podobnie, jak wiele jest sposobów na to, by treść na stronach...

Jak sprawdzić szybkość ładowania strony www?

5
(3)

Szybkość ładowania strony www to jeden z jej głównych parametrów, często decydujący o popularności witryny wśród użytkowników. Nie każdy właściciel strony internetowej zdaje sobie z tego sprawę, jednak fakty mówią same za...

Zabezpieczenie strony na WordPress

5
(3)

Z uwagi na swoje liczne zastosowania i możliwości WordPress uznawany jest za najpopularniejszy CMS na świecie. Już samo to sprawia, że oprogramowanie narażone jest na liczne ataki i niebezpieczeństwa ze strony włamywaczy czy...

Certyfikat bezpieczeństwa SSL, a nowe wymogi Google

5
(3)

Ochrona poufności i bezpieczeństwo danych osobowych to jedno z najważniejszych wyzwań, przed którymi stoją dostawcy usług internetowych. Mowa tu zarówno o administratorach sieci, jak i podmiotach prowadzących działalność w...

Google Trends – pomoc w planowaniu efektywnej reklamy i promowania się w Internecie

5
(3)

Wśród wielu narzędzi, wspierających promowanie stron internetowych oraz szeroko rozumiany rozwój działalności online, warto zwrócić uwagę na darmowe usługi udostępniane przez Google. Jedną z najważniejszych, z całą pewnością...

Niedostępne produkty w e-sklepie. Nie usuwaj ich!

5
(3)

Prowadząc sklep online, prędzej czy później spotkamy się z brakiem dostępności danego produktu. Może to wynikać z różnych okoliczności, takich jak: opóźnienie dostawy, sezonowy charakter danego towaru lub jego całkowite...

    Bezpłatna konsultacja

    Adres Twojej strony to?

    Jak możemy się z Tobą skontaktować?

    Co otrzymasz?

    Strategię działań

    Audyt widoczności

    Atrakcyjną propozycję

    ...i wiele więcej!