Błąd 404 - Wykreowani

Błąd 404



5
(1)

Błąd 404 to komunikat, który pojawia się na stronie internetowej, gdy użytkownik próbuje uzyskać dostęp do strony, która nie istnieje na serwerze.

Jest to jeden z najczęstszych błędów, z którymi spotykają się użytkownicy internetu.

Przyczyny błędu 404

Do strony internetowej kieruje nas specjalny adres określany terminem URL (Uniform Resource Locator) Jest on ciągiem znaków składającym się z kilku elementów, takich jak protokół (np. http lub https), nazwa domeny (np. google.com), ścieżka (np. /search) oraz opcjonalnie numer portu. Dzięki temu adres URL określa dokładne położenie i nazwę konkretnego zasobu w Internecie, którym jest np. plik dźwiękowy lub obraz .

Zatem przyczyny błędu 404 mogą być różne – może to być po prostu zwykła literówka w adresie strony, ale również możemy mieć już nieaktualny adres, bo administrator go zmienił, a nawet strona może być już usunięta.

Jak samodzielnie  zlikwidować błąd 404.

Należy najpierw zidentyfikować przyczynę problemu.

Przede wszystkim sprawdź, czy wpisujesz poprawnie adres strony zwracając szczególną uwagę na wszystkie kropki i znaki np. ukośnik „/” zwany slashem.  Możesz też spróbować ponownie wpisać adres strony w  nowym  oknie.

Jeśli próbujesz uzyskać dostęp do strony za pomocą linku, upewnij się, że link jest poprawny. Spróbuj kliknąć na link ponownie lub spróbuj skopiować i wkleić go bezpośrednio do przeglądarki.

Dobrze jest też odświeżyć stronę  klikając przycisk odświeżania w przeglądarce (w menu na górze po lewej stronie) lub używając klawisza F5 na klawiaturze. Może to pomóc w załadowaniu strony ponownie, jeśli była to tylko chwilowa awaria serwera.

Jeśli nadal masz problem z dostępem do strony, skontaktuj się z właścicielem strony internetowej, aby uzyskać pomoc.


Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?

Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?

    Jak przydatny był ten post?

    Kliknij gwiazdkę, aby ją ocenić!

    Average rating 5 / 5. Liczba głosów: 1

      Szybka wycena

      Adres Twojej strony to?

      Jak mogę się z Tobą skontaktować?

      Co otrzymasz?

      Strategię działań

      Audyt widoczności

      Atrakcyjną propozycję

      ...i wiele więcej!