Content to po angielsku treść, zawartość. W kontekście marketingu internetowego są to wszelkie publikowane informacje, które mają na celu przyciągnięcie uwagi użytkowników i zainteresowanie nimi.
Jest to najważniejszy czynnik, wpływający na pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania, bowiem wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, wychwytują z tekstu tzw. słowa-klucze. To jeden z głównych sposobów oceny jakości i wartości treści na stronie, a to wpływa na jej pozycjonowanie i widoczność w wynikach wyszukiwania.
Na content składa się całość wpisu , czyli oferta, cennik, opis kategorii itp. Ale nie jest to tylko treść reklamowa. To pojęcie szersze, odnosi się do różnego rodzaju treści publikowanych online, takich jak posty na blogach, filmy, podcasty itp. Chociaż nie wszystki content jest treścią reklamową, to content marketing jest jednym ze sposobów na promowanie produktów i usług.
Jeśli jest dobry, przyczynia się do zwiększenia zainteresowania stroną a w konsekwencji do zainteresowania się potencjalnych klientów naszą ofertą.
Treść musi zainteresować czytelnika, najlepiej już nagłówkiem. Musi być dostosowana do grupy docelowej do której kierujemy przekaz. Zatem czasem powinna być atrakcyjna wizualnie, aby nie znudzić czytelnika, lub profesjonalna i merytoryczna. Treść nie powinna być ani zbyt banalna, ani zbyt trudna, w czym pomaga dobór właściwego języka przekazu, formy i zwrócenie uwagi na preferencje i oczekiwania potencjalnych odbiorców.
Tworząc content musimy wziąć pod uwagę wiele czynników psychologicznych, dobrać odpowiednie formy przekazu i spojrzeć na naszą treść oczami czytelnika.
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl