CTA to skrót od angielskiego terminu „Call to Action”, co można przetłumaczyć jako „wezwanie do działania”.
CTA to element interaktywny umieszczany na stronie internetowej lub w treści marketingowej, który poprzez skłonienie użytkowników do wykonania określonej akcji, ma na celu przekonać ich do dokonania zakupu, zapisania się na newsletter lub skontaktowania się z firmą.
Przykładami takich akcji może być kliknięcie w przycisk, wypełnienie formularza, zarejestrowanie konta lub pobrania materiałów.
Dobrze zaprojektowany CTA powinien być jasny, wyraźny i przyciągający uwagę użytkowników. Bardzo istotnym elementem jest odpowiednie umiejscowienie CTA, by nie drażniło i nie rozpraszało uwagi. Dobrym pomysłem jest użycie kontrastującego koloru, który przyciągnie uwagę użytkownika.
CTA może występować pod postacią linku, obrazka, informacji o bezpłatnych propozycjach itp. Przynosi wiele korzyści zwiększając zainteresowanie tematem, ale może też wpłynąć negatywnie na odbiorców (poczucie presji) i zniechęcić ich do dalszego korzystania z serwisu.
Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?
Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl