GOOGLE Moja Firma



0
(0)

Co to jest Google Moja Firma? Jak to założyć?

Powody, dla których warto założyć konto Google, mogą być różne i zależeć od indywidualnych potrzeb i preferencji. Jednak w dzisiejszych czasach posiadanie konta Google może ułatwić życie i umożliwić korzystanie z wielu usług internetowych. Jest też niezbędne dla wielu firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, umożliwiając im prowadzenie działań marketingowych, analizę danych i inne działania biznesowe.

Posiadając konto Google mamy dostęp do różnych usług, takich jak Gmail, Google Drive, Google Maps, YouTube, Google Photos , które mogą ułatwić nam życie codzienne, zarówno w aspekcie prywatnym jak i zawodowym.
Google oferuje narzędzia zabezpieczające nasze konto, takie jak weryfikacja dwuetapowa i pytania zabezpieczające, które pomagają chronić  nasze dane przed nieautoryzowanym dostępem, a także ułatwia synchronizowanie danych na różnych urządzeniach.

Jak założyć konto Google?

  1. Wejdź na stronę główną Google (google.com).
  2. Kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu ekranu.
  3. Na stronie logowania kliknij przycisk „Utwórz konto”.
  4. Wprowadź swoje imię i nazwisko w odpowiednie pola.
  5. Wybierz nazwę użytkownika (czyli adres e-mail) oraz hasło.
  6. Wpisz numer telefonu komórkowego, na który zostanie przesłany kod weryfikacyjny.
  7. Podaj datę urodzenia i płeć.
  8. Kliknij przycisk „Dalej”.
  9. Na kolejnej stronie możesz wprowadzić dodatkowe informacje, takie jak alternatywny adres e-mail czy pytania zabezpieczające.
  • Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij przycisk „Utwórz konto”.
  • Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymałeś na telefon komórkowy i kliknij przycisk „Zweryfikuj”.

Na naszym koncie Google powinny znajdować się następujące informacje i usługi:

  1. Adres e-mail (nazwa użytkownika) i hasło do konta Google.
  2. Dane osobowe, takie jak imię, nazwisko, data urodzenia, płeć i numer telefonu komórkowego.
  3. Usługi Google, do których możemy mieć dostęp, takie jak Gmail, Google Drive, YouTube, Google Maps, Google Photos i wiele innych.
  4. Historia wyszukiwania i przeglądania stron, co może być zbierane przez Google w celu lepszego dostosowania reklam i wyników wyszukiwania do naszych zainteresowań.
  5. Ustawienia prywatności, które pozwalają na zarządzanie tym, jakie informacje są udostępniane przez nas w sieci, oraz kontrolę nad tym, kto ma dostęp do naszych danych.
  6. Zabezpieczenia konta, takie jak hasło, weryfikacja dwuetapowa i pytania zabezpieczające, które pomagają zabezpieczyć nasze konto przed nieautoryzowanym dostępem.
  7. Możliwość synchronizacji danych z innymi urządzeniami, takimi jak smartfony czy tablety, co pozwala na łatwe przenoszenie danych między urządzeniami.
  8. Możliwość korzystania z różnych narzędzi i aplikacji, takich jak Google Analytics, Google AdWords czy Google Docs, które umożliwiają prowadzenie działań marketingowych, tworzenie dokumentów, prezentacji i arkuszy kalkulacyjnych.

Warto jednak pamiętać, że korzystanie z usług Google wymaga przekazywania części swoich danych osobowych, dlatego ważne jest uważne zarządzanie ustawieniami prywatności i zabezpieczenie swojego konta przed nieautoryzowanym dostępem.


Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?

Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?

    Oceń tekst

    Average rating 0 / 5. Liczba głosów: 0

      Bezpłatna konsultacja

      Adres Twojej strony to?

      Jak możemy się z Tobą skontaktować?

      Co otrzymasz?

      Strategię działań

      Audyt widoczności

      Atrakcyjną propozycję

      ...i wiele więcej!