„Landing page” to termin używany w marketingu internetowym, który oznacza stronę internetową, na którą użytkownik trafia po kliknięciu w link lub reklamę. Nazywana jest też stroną docelową, albo produktową, bo jej zadaniem jest promocja i sprzedaż produktów lub usług, a jej celem jest zamiana użytkowników odwiedzających stronę internetową tylko w poszukiwaniu informacji w naszych potencjalnych klientów lub nabywców.
Aby strona produktowa działała prawidłowo – czyli spełniała swoje zadanie i była skuteczna – należy przede wszystkim jasno sprecyzować cel, jaki chcemy osiągnąć. Strona powinna być prosta i intuicyjna. Powinna też być dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoich smartfonach lub tabletach.
Strony docelowe są często zoptymalizowane pod kątem konkretnych grup docelowych i słów kluczowych. Wybór grup do których są kierowane narzuca przy ich tworzeniu szereg warunków do uwzględnienia, takich jak wiek osób, wykształcenie, płeć, a to implikuje np. wygląd strony, czy używany język.
Generalnie przy budowaniu landing page należy skupić się na stworzeniu mocnego nagłówka, oraz jasnego i przekonującego wezwania do działania.
Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?
Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2023 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl