Landing page



0
(0)

Co to jest Landing Page? Do czego służy? Jak go stworzyć?

„Landing page” to termin używany w marketingu internetowym, który oznacza stronę internetową, na którą użytkownik trafia po kliknięciu w link lub reklamę. Nazywana jest też stroną docelową, albo produktową, bo jej zadaniem jest promocja i sprzedaż produktów lub usług, a jej celem jest zamiana użytkowników odwiedzających stronę internetową tylko w poszukiwaniu informacji w naszych potencjalnych klientów lub nabywców.

Strony te są proste i skupiają się na jednej, konkretnie zdefiniowanej akcji.

Aby strona produktowa działała prawidłowo – czyli spełniała swoje zadanie i była skuteczna – należy przede wszystkim jasno sprecyzować cel, jaki chcemy osiągnąć. Strona powinna być prosta i intuicyjna. Powinna też być dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe na swoich smartfonach lub tabletach.

Strony docelowe są często zoptymalizowane pod kątem konkretnych grup docelowych i słów kluczowych. Wybór grup do których są kierowane narzuca przy ich tworzeniu szereg warunków do uwzględnienia, takich jak wiek osób, wykształcenie, płeć, a to implikuje np. wygląd strony, czy używany język.
Generalnie przy budowaniu landing page należy skupić się na stworzeniu mocnego nagłówka, oraz jasnego i przekonującego wezwania do działania.


Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?

Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?

    Oceń tekst

    Average rating 0 / 5. Liczba głosów: 0

      Szybka wycena

      Adres Twojej strony to?

      Jak możemy się z Tobą skontaktować?

      Co otrzymasz?

      Strategię działań

      Audyt widoczności

      Atrakcyjną propozycję

      ...i wiele więcej!