Linki wewnętrzne to hiperłącza wewnątrz witryny, które umożliwiają użytkownikom łatwe przechodzenie między różnymi stronami w ramach tej samej witryny. Dzięki linkom wewnętrznym użytkownicy mogą łatwiej odnaleźć potrzebne informacje i przemieszczać się między różnymi częściami tekstu. Jeśli strona jest łatwiejsza w nawigacji i bardziej czytelna, użytkownik chętniej do strony wraca i dłużej na niej zostaje. To bardzo bezpośrednia korzyść dla właściciela strony.
Przykładem linku wewnętrznego może być odnośnik na stronie głównej, który prowadzi do strony z listą produktów lub usług oferowanych przez firmę. Umieszczane są one najczęściej w środku tekstu, ale mogą być również na boku strony czy w stopce – tu często są odwołaniami do stron kontaktowych.
Linki wewnętrzne są ważne dla użytkowników, ponieważ ułatwiają nawigację po witrynie, a także dla wyszukiwarek, które mogą dzięki nim łatwiej gromadzić dane o stronie aby skrócić czas dostępu do niej.
Załóżmy, że mamy stronę o gotowaniu. Na niej mamy różne przepisy, artykuły o technikach gotowania, informacje o kuchniach z różnych krajów, itp. Kiedy na naszej witrynie na stronie mówiącej o potrawach z makaronem umieścimy link do strony o spaghetti i kuchni włoskiej, to taki link nazywamy linkiem wewnętrznym.
Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?
Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl