Linki zewnętrzne to hiperłącza prowadzące do innych stron internetowych, które znajdują się poza witryną, na której się znajdujemy. Służą one do łączenia różnych stron internetowych i umożliwiają użytkownikom poszerzenie zbioru informacji o dane z innych źródeł.
Odwołania do wysokiej jakości źródeł mogą pomóc nam w poprawieniu pozycji naszej strony, gdyż wyszukiwarki internetowe mogą uznawać źródła za „rekomendacje”, co może stanowić dowód na wartość strony.
Linki zewnętrzne budują również silne relacje z innymi witrynami i można się spodziewać współpracy i linków zwrotnych. Warto nawet zaproponować taką współpracę naszym partnerom, bo może to przyczynić się do zwiększenie ruchu na obu stronach.
W procesie pozyskiwania informacji bardzo ważne jest dostarczanie źródeł i dowodów. W tym kontekście linki zewnętrzne mogą służyć do upewnienia użytkownika, że treść na stronie jest oparta na faktach i wartościowej wiedzy.
Z drugiej strony przekierowanie użytkowników na stronę gorszej jakości (spam lub nieodpowiednie treści) wpływa negatywnie na postrzeganie naszej strony i może zaszkodzić jej reputacji. Może też sprawić, że inna strona wyda się ciekawsza niż nasza i spowoduje to utratę potencjalnego klienta.
Linkowanie zewnętrzne to proces pozyskiwania tych linków. Jest wiele metod ich pozyskiwania zależnych od źródeł zewnętrznych. Mogą to być na przykład odwołania do naszej strony w katalogach ( podanie danych teleadresowych), lub linkowanie z serwisów społecznościowych, co wiąże się z naszą aktywnością i współpracą z szeregiem osób i firm.
Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?
Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2024 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl