„Nofollow” to termin stosowany w SEO, czyli optymalizacji stron Internetowych do oznaczenia linków, które nie powinny być uwzględniane przez wyszukiwarki internetowe podczas indeksowania strony. Jest to po prostu rozkaz dla wyszukiwarek, aby pomijać dany link.
Zadaniem programów komputerowych, które automatycznie przeszukują Internet w sposób zautomatyzowany jest indeksowanie stron internetowych, czyli gromadzenie i aktualizowanie informacji o nich, aby potem mogły je wykorzystać wyszukiwarki internetowe, takie jak Google. Oceniane są również linki do stron pod kątem częstotliwości ich występowania.
Załóżmy, że na naszej stronie umieściliśmy link do innej strony. Zwykle wyszukiwarka Google patrzy na taki link i mówi: „Hm, skoro ta strona linkuje do innej strony, to pewnie ta druga strona jest dobra”. I to może pomóc tej drugiej stronie być wyżej w wynikach wyszukiwania Google od nas.
Jeżeli dodamy do konstrukcji linku „nofollow”, to Google czyta: „Nie zwracaj na ten link uwagi, nie traktuj go jako rekomendację”.
Kto jeszcze chce sprzedawać więcej przez Internet?
Chcesz sprawdzić jak możemy Ci pomóc zwiększyć sprzedaż?
Zostaliśmy odznaczeni jako jedni z najlepszych wykonawców w branży przez oferteo.pl >sprawdź<
Copyright 2023 | Polityka prywatności | RODO
Created by wykreowani.pl